Karriere in der Systemmedizin

Career event in German and English for students, doctoral students and anyone interested in medicine, biology, computer science or mathematics! Job profiles and career paths in research and industry.

 

Tuesday, Nov. 21st, 6:30 pm, Alte Mensa, Göttingen

Program:

  • Systemmedizin in der Pharmaindustrie
    Antje Walz, Biologin, Roche

  • Informatiker in der Systemmedizin
    Frank Kramer, Nachwuchsgruppenleiter, UMG

  • Wie lebt der Arzt die Systemmedizin?
    Roberto Goya-Maldonado, Nachwuchsgruppenleiter, UMG

  • Wissenschaftliche Karriere in der Systemmedizin
    Markus Nöthen, Senior Scientist, Universität Bonn

  • Special: Systems Medicine "unplugged"
    Uri Alon, Weizmann Institute of Science, Israel

 

Registration is closed - on site registration is possible.
Attendees of the e:Med conference don't need to register.

Diese Seite nutzt Website Tracking-Technologien von Dritten, um ihre Dienste anzubieten. Ich bin damit einverstanden und kann meine Einwilligung jederzeit mit Wirkung für die Zukunft widerrufen oder ändern.

Einstellungen Akzeptieren ImpressumDatenschutz